[itzul] Paso de carro

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Or, Maiatza 28, 09:10:55, CEST 2010

Para el carro, Juanito!

Hirigintzakoa bada, ez da noski hori izango (ez dut ikusi tarteko mezu
hori, eta erabateko testuingururik ezetik erantzun dut). Bestela, eman
dudan CARRO horretaz gainera, bada beste bat inprentako makinariari
dagokiona (ikus RAE).

Hala ere, harritzen naiz "gurdia pasatze"arekin loturiko zerbait izatea.