[itzul] Ondo dabilkizue euskalbarran txertatutako "itzul" bilatzailea

Sebas Iturriotz s-iturriotz a bildua zarautz.org
Or, Ira 3, 10:11:51, CEST 2010

Kaixo, lagunok: garai batean euskalbarraren bidez kontsultatzen nituen itzul zerrendan izandako ekarpenak. Esate baterako "solomillo de aguja" jarri euskalbarrabn eta honako hau ateratzen zitzaidan: http://blog.gmane.org/gmane.culture.language.basque.itzul/month=20031001/page=19
Baina gaur egun gauza bera egin eta honako hau ateratzen zait: http://www.google.es/search?hl=eu&btnG=Google+Bilaketa&q=solomillo%20de%20aguja%20site:http://postaria.com/pipermail/itzul/
Hortaz, "solomillo de aguja" consultatzeko googlera jotzen dut eta han idazten dut: "solomillo de aguja itzul" eta orduan bai, orduan ikusten ditut itzul zerrendan emandako erantzunak. Zuei normal al dabilkizue "itzul" atalari dagokiona?

Mila esker!