[itzul] IMemoriak in Euskalbar?

Eneko Gotzon Ares enekogotzon a bildua gmail.com
Ost, Api 13, 10:13:11, CEST 2011

Bitarteko informatiko txit baliagarri doan eskaintzen dutenek diru
sari bat merezi dutela pentsatzen dut. Nik, bederen, horrela jokatzen
dut, heuren ahaleginei esker ene lana arras errazten eta aberasten
bait da.

* Ni ez naiz, oraingoz behintzat, Euskalbarraren erabiltzaile.
Horregatik ez dago ene ordain zerrendan txanda zain.

--
Eneko Gotzon Ares.
Donostia.