[itzul] Euskalbar

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua euskalnet.net
Al, Api 18, 11:25:35, CEST 2011

Niri etengabe gertatzen zaizkit halakoak. Oraintxe ere. Baina gero
bakoitzera joanda, ondo dabilzkit. Inoiz galdetu, eta esan izan didate niri
bakarrik gertatzen ote zaizkidan. Esan liezadake inork zergatik gertatu
dakidakeen hori? Eskertuko nioke

Ondo izan

Bittor

Ikurraz eta Euskaldun Bihotzekoak kanpainaren inguruan,
ikusi: www.euskalnet.net/euskaldunbihotzekoak
Bittor Hidalgo Eizagirre
Gaztelu kalea, 25, 4.A
20013 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net