[itzul] ABDV

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua euskaltel.net
Or, Api 29, 10:26:03, CEST 2011

Bai, horregatik egin dut galdera. Horixe topatu dut "Real de Pelayos
para mayores SA" izeneko egoitza baten webgunean, baina hor ere ABDV
(ordena horretan) ageri da.

Joxemari

29/04/2011 10:22(e)an, Ainhoa C. Hualde(e)k idatzi zuen: