[itzul] atxiki trinkoa, aditz batuan

Terminologia BITEZ LOGOS terminologia a bildua bitez.com
Al, Abu 8, 13:41:28, CEST 2011

Kaixo, Xabier.

Aspaldian argitara ematen ez den liburua izanda, pena da galtzea.
Ez da liburua bera, baina, ezer ez baino hobexeago izango zaizulakoan, hemen aurki dezakezu eskaneatuta:
www.euskaltzaindia.net/dok/iker_jagon_tegiak/6833.pdf

Ondo izan.

iņaki