[itzul] Esaldi batekin bueltaka

Mikel Haranburu musdeh a bildua terra.es
Ast, Abu 11, 18:45:48, CEST 2011

Bai, arrazoi duzu, baina ez dakit kasu bera den, zeren eta Joxemarik
eman duen azalpenean, "exquisito" dena ez da aukeratze ekintza bera,
baizik eta aukeratu ziren gai edo jakiak. "seleccionaron exquisito",
nire aburuz, zuzendu liteke "seleccionaron exquisitamente". Zuk ekarri
adibidean, ordea, "raro" dena "saber" bera dela esango nuke; esan al
genezake "las espinacas saben raramente"?

Mikel

og., 2011.eko aburen 11a 15:03(e)an, LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER(e)k
idatzi zuen: