[itzul] ausente

Garikoitz garikoitze a bildua euskalnet.net
Or, Abu 12, 12:06:30, CEST 2011

Ondo ondo izan,
Xabier Leteren omenaldian atzo, esaldi baten,  ez dakit zeinek   esan
eban  gizona ( gizakia ) ez dala  ogi hutsez   bizi.
Esan neban niretzako,  hara  hemen, Arantzazun, Arantzazu gureak
egindako   itzulpenaren izenburua,  Xabier LeTe omentzen.

Saioa Euskal Telebistatik emongo dabe,   hilaren 18an??     .

Saioak   musikagileengandik    asko emon    eban,
eta baita  aurkezleak ere,   ikusi  egizue,   saioa,  (atzoko saioa  eta
saio-aurkezlea --  eta  Euskal Herritik zehar  emongo diren   saioak
eurak ere,  merezi dabe-eta.
Kursaalen, Urnietan, Bilboko Euskalduna jauregian??,  Baionan  eta beste
nonbaiten.

Garikoitz

11/08/2011 15:59(e)an, edurne.alegria a bildua luxinet.fr(e)k idatzi zuen: