[itzul] Importe facturado a origen (SOS)

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua euskaltel.net
Ost, Maiatza 4, 00:23:56, CEST 2011

Kaixo Gotzon. Nola jarri ez nekian, eta azkenean 'jatorrira', ulertuta
bigarren fakturaren kopurua jatorrira eramaten dela, guztizko kopuruari
lehenengo fakturan kobratutakoa kentzeko.

Liante samarra, baina hala beharko dik.

Hala ere, eta aurrerantzean halakorik suertatuz gero, zuetakoren batek
beste proposamenik badu, gustura hartuko dut.

Mila esker

Joxemari

04/05/2011 0:18(e)an, Eneko Gotzon Ares(e)k idatzi zuen: