[itzul] día hábil / día laborable

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Or, Maiatza 27, 12:18:57, CEST 2011

'Egun balioduna' eta 'egun baliogabea' darabiltza Administrazio eta Prozedura Legeak (30/1992). Dena den, errealitatea aldatu egiten da eta lehen astegunak/lanegunak (al.-lr.) eta jaiegunak (ig. eta jaiak) zeuden lekuan orain lanegunak (normalean al.-or.), astegunak (jaiegun ez diren guztiak, lr. barne) eta jaiegunak (ig. eta jaiak) daude. Testuingurua administrazio zuzenbidekoa bada 'eguna' nahikoa da. Nik uste dut, bestelako testuinguruetan eta, 'asteguna' erabiltzea badagoela, administrazio zuzenbideko "eguna" (egun balioduna) esateko, testuinguruaren arabera.

Jon