[itzul] LABURTZAPENAK: Escalera exterior, interior, centro...

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Or, Maiatza 27, 13:32:18, CEST 2011

Jaurlaritzan ere, Hauteskunde Administrazio, Joko eta Ikuskizun Zuzendaritzan, aplikazio informatikoan horrelako ikurrak daude:

FA: su artifizialak (Fuegos Artificiales)
TT: zezen ikuskizun tradizionalak (espectáculos Taurinos Tradicionales)
TG: zezen ikuskizun orokorrak (espectáculos Taurinos Generales)
OB: joko makinen operatzailea (enpresa Operadora de máquinas de tipo B)
OA: jolas makinen operatzailea (enpresa Operadora de máquinas de tipo A)
CA: ausazko konbinazioa (Combinación Aleatoria)
eta abar.

Aplikazio berria egiterakoan, elebiduna, proposatu nien ikur horiek aldatu eta euskaraz sortzea (asmatzea, erdaraz ere zerotik asmatu zituzten bezala). Behiek trenari bezala begiratu zidaten, martziano bati errazago ulertuko zioten.

Horrelakoak ez ditu itzultzaileak itzuli behar, jatorrian egin behar dira.

Jon