[itzul] "Medea" idazlaneko pasarte bat

"IBAÑEZ SAN ROMAN, Iñaki" iibanez a bildua gipuzkoa.net
Al, Aza 7, 11:12:55, CET 2011

Aurkitu dugu pasartearen euskarazko itzulpena. Hona hemen:

"Lurrean zerraldo erori zan azkenik, zoritxarrak menperatuta, aitarentzako ez, beste guztiontzako erabat ezagutu ezina: ez paitziran aren begien itxura ezta arpegiaren sugarrez nasturik; eta ezurretatik aragi zatiak ialkiten zitzaizkion lerrondo-negarrak bezalatsu, zitalaren matrailezur ikusi ezinez" (Medeie, Euripides, itz. Jokin Zaitegi)

Bide batez,"Cara a Cara: el rostro de la antigüedad" horrek ez omen zeukan zuzeneko zerikusirik pasartearekin (nik uste nuen atalen baten izenburua-edo izango zela).

Barkatu endredoa, eta baten bat bila ari bazen, bilaketa bertan behera uztea dauka.

Eskerrik asko!