[itzul] EIZIEren batez besteko tarifak

Bakartxo ARRIZABALAGA bakartxo.arrizabalaga a bildua orange.fr
Al, Api 30, 20:26:14, CEST 2012

Tarifak kendu behar izan ditugu, lehiaren aurkako jokamoldea delakoan; Jaurlaritzaren Lehiaren Babeserako Bulegoak dosierra ireki zigun, lehiaren kontra jokatu genuelakoan eta kentzera behartu eta berriz ez jartzera engaiarazi gaitu. Orain, gure interesen defentsa nola bideratu pentsatzen ari gara; bide batez, horretan inork lagundu nahiko balu, lan baldintzen alorraren arduradunekin, Jone Aldamizekin eta Aintzane Atelarekin harremanetan jar dadila, besoak zabal-zabal hartuko baitute.

Bakartxo Arrizabalaga,

EIZIEren lehendakari