[itzul] arrastro!

Garikoitz garikoitze a bildua euskalnet.net
Or, Abu 31, 14:37:40, CEST 2012

Tutea  da  joko hori.
Arrastroa   edo  triunfoa, Urrea,  Kopea, ezpatea, edo  bastoa.
  eta kartaldian  kolore horreri jarraitu behar.

Aritmetikarako   (lantzeko )   ariketa bikaina!

Politena,  niretzako, http://es.wikipedia.org/wiki/Tute_pierde_en_medio

Garikoitz

31/08/2012 11:50(e)an, Amaia Lasheras(e)k idatzi zuen: