[itzul] IAA eta TAA

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua euskaltel.net
As, Urt 31, 14:14:57, CET 2012

Aiba! Barkatu. 'Intervención asistida' galdetuta ez dut ezer topatu
hiztegietan, eta, hortaz, ez dut galdetu 'terapia asistida'.

Barkatu, berriro, nik hartu beharreko lana zuek hartzeagatik.

Joxemari

31/01/2012 14:03(e)an, Ander Altuna-UEU(e)k idatzi zuen: