[itzul] heterocarion

Eneko Gotzon Ares enekogotzon a bildua gmail.com
Ost, Uzt 4, 22:36:57, CEST 2012

Kasu honetan karyon erroa zelulen hunari (nukleoari) dagokio
(kariozinesi terminoan bezala).

"A heterokaryon is a cell that contains multiple, genetically
different nuclei."
<http://en.wikipedia.org/wiki/Heterokaryon>.

Euskaraz "hun-desberdindun zelula" edo "bestelako nukleodun zelula"
izango litzake. Adierazpen hauek euskaldunontzat azalgarri diren arren
euskal hizkuntza zientifikoan ezin daiteke heterokarion terminoa falta.

--
Eneko Gotzon Ares