[itzul] AC Resonante

Amaia Lasheras amaiatxo a bildua yahoo.es
Ast, Uzt 5, 17:35:15, CEST 2012

Arratsaldeon:

Norbaiti bururatzen zaio nola itzul daiteke "sistema elevador AC resonante 1550kv/3x5 kv". NIk uste dut AC hori elektrizitatearen arloko AC/DC-arekin lotuta dagoela.

Eskerrik asko.

Amaia.

________________________________
 De: Patxi Petrirena <petrirena a bildua gmail.com>
Para: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Enviado: Lunes 11 de junio de 2012 10:15
Asunto: [itzul] Zuzenbide Corpus ederra EHUren webgunean

Egun on:

Ikusi al duzue Zuzenbide Corpusa, EHUren Euskara Institutuaren webgunean?

          http://www.ehu.es/ehg/zuzenbidea/

Iturri askotatik bildutako testuak. Bi sail nagusi (bereiz ikus daitezke emaitzak):

	* lege-testuak
	* testu akademikoak
Sei milioi hitz eta gehiago. Kontsulta bakunak eta konbinatuak egiteko aukera (lehenagotik Ereduzko Prosa Gaur eta ZIO Corpusa dauden bezala, adibidez).
Ederra. Zorionak eta eskerrik asko egileei.
Patxi