[itzul] AC Resonante

Elhuyar Fundazioa elhuyar a bildua gmail.com
Ast, Uzt 5, 18:40:51, CEST 2012

Testuingururik gabe, ez da erraza:
<sistema elevador> hori izan liteke jasogailu bat (traste mekaniko bat),
baina, inguruan zer duen ikusita, esango nuke <sistema
(tentsio)-jasotzaile> bati buruz ari dela (traste elektroniko bat,
inbertsore bat, ziur asko korronte zuzenetik korronte alternora pasatzeko),
eta erresonantzia-zirkuitu bat erabiltzen duela.
Baina arraroa da AC bakarrik erabiltzea, eta ez DC/AC.
Eta arraroa da "3x5 kv" hori, baina, tira, ni ez naiz aditua.
Dena dela <1550kv> gaizki idatzita dago (ez dut esaten zuk gaiziki idatzi
duzunik). Honela behar du: <1550 kV>. Eta <3x5 kV> hori, gutxienez, honela:
<3x5 kV>.

Alfontso