[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 98 bilduma, 9. zenbakia

ander alonso anderrena a bildua yahoo.es
Or, Uzt 6, 10:35:47, CEST 2012

Lizarragak "Sodomako sagarra" eman zuen bere Sermoietan: "Sodomako sagarra, kolore ta azala sano, barneko mamia
autsa ta errautsa..."
http://klasikoak.armiarma.com/idazlanak/L/LizarragaSermoiak149.htm

________________________________
 De: "itzul-request a bildua postaria.com" <itzul-request a bildua postaria.com>
Para: itzul a bildua postaria.com
Enviado: Viernes 6 de julio de 2012 10:25
Asunto: ItzuL Mezu-Bilduma, 98 bilduma, 9. zenbakia

ItzuL zerrendako mezuak bidali itzul a bildua postaria.com helbidera.

WEB bidez zerrendan izena emateko, edo zerrenda uzteko, joan helbide
honetara:

Posta elektronikoz nahi bada, bidali mezu bat 'help' hitza idatzita
(kakotsik gabe), bai Gaia lerroan zein mezuan bertan, helbide
honetara:
    itzul-request a bildua postaria.com

Zerrenda kudeatzen duenarekin harremanetan jartzeko:
    itzul-owner a bildua postaria.com

Mezu honi erantzuten badiozu, mesedez, editatu Gaia (subject) lerroa.
Horrelako mezuak sahiestuko dituzu: "Re: Contents of ItzuL digest...".

Gaurko gaiak:

   1. Re: manzana de Sodoma (karlos del_olmo)
   2. Re: manzana de Sodoma (LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER)
   3. Re: manzana de Sodoma (Agurtzane Mallona)
   4. Re: manzana de Sodoma (Garikoitz Etxebarria)
   5. Re: manzana de Sodoma (martin-rezola a bildua ivap.es)
   6. Re: manzana de Sodoma (Agurtzane Mallona)
   7. Re: manzana de Sodoma (martin-rezola a bildua ivap.es)

Message: 1