[itzul] Zalantza: enfundador

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Al, Uzt 9, 15:09:47, CEST 2012

Zuk oso ondo eman duzu, eta ez duzu, beraz, laguntzarik behar. Hitz
bakarra nahi baduzu 'zorroratzailea'. Eta kartel batean jartzeko bada:
'aterki zorroak'.

Jon

________________________________

Nork: jose elortegi [mailto:josepatxi2000 a bildua yahoo.es]
Bidaltze-data: lunes, 09 de julio de 2012 13:30
Nori: itzul a bildua postaria.com
Gaia: [itzul] Zalantza: enfundador

Egun on guztioi,

"enfundador" berba itzuli egin behar dut eta guztiz galduta nago.
Norbaitek lagundu ahal dit?

Bururatu zaizkidan formen artean gehien gustatzen zaidana (eta horrek ez
du esan nahi gustukoa dudanik) hurrengoa da: Aterkirako plastikozko
zorroak jartzeko gailua

Ikus dezakezuenez laguntza behar dut. Mila esker