[itzul] Copago

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Al, Eka 4, 11:01:21, CEST 2012

Ez dot ikusten "co" horren beharrik.

http://www.emiliosilva.org/?p=1461

http://www.laventanita.net/Noticia.asp?IdN=754

Kostu bat  daukan gauza  bategatik barriz ordaintzea  dalakoan nago,
hortaz, /Berrordainketa/  egokiago litzateke.

Garikoitz