[itzul] realización profesional

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
As, Eka 12, 14:57:33, CEST 2012

Lanbideaz asebetetzea

Nork: jaione alberdi gabilondo [mailto:jaionealga a bildua gmail.com]
Bidaltze-data: martes, 12 de junio de 2012 14:40
Nori: itzul a bildua postaria.com
Gaia: [itzul] realización profesional

Arratsalde on. Ikastaro baten izenburua eta gaia horixe da:

'La realización profesional'. Nola eman hori euskaraz?

'Realización profesional' horrekin nik ulertzen dut lanaren bitartez

norberaren benetako izatea adieraztea edo betetzea.

Zer diostazue? Mila esker aldez aurretik.