[itzul] realización profesional

Dionisio Amundarain Sarasola dioni a bildua facilnet.es
Ost, Eka 13, 10:43:01, CEST 2012

Nik honela emango nuke: lanbidezko buru-garapena. Dionisio

De: Jose Agustin Arrieta [mailto:jaarrieta2 a bildua gmail.com]
Enviado el: martes, 12 de junio de 2012 16:28
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] realización profesional

"Lanbide-betegintzarrea" esango nuke nik...

jaione alberdi gabilondo<jaionealga a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2012eko ekaren 12a 14:39):

Arratsalde on. Ikastaro baten izenburua eta gaia horixe da:

'La realización profesional'. Nola eman hori euskaraz?

'Realización profesional' horrekin nik ulertzen dut lanaren bitartez

norberaren benetako izatea adieraztea edo betetzea.

Zer diostazue? Mila esker aldez aurretik.