[itzul] Zer gertatzen da Euskaltermekin?

Ana Morales ana_isa_morales a bildua yahoo.com
Lar, Aza 3, 14:15:59, CET 2012

Gotzon Egiak idatzi zuen:

"Lehengo txandatan esan izan dut, baina ez naiz errepikatzeko lotsa:
    Euskalbar bizirik eta eguneraturik izateko egiten duzuen lana
    miresgarria da, benetan. Txalo eta txalo zuei!"

Eta ni bat nator berarekin. Ezin da nahikoa azpimarratu zelan aldatu duzuen itzultzaileon bizitzan eta zein garrantzitsua den zuen lana gure eguneroko lanerako. Eskerrik asko bila bider!!!