[itzul] ZERRENDA XEDEAZ AT!!!

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua euskaltel.net
Or, Ira 7, 21:07:45, CEST 2012

Ba, nik berri hori irakurri dudanean, Kaikura deitu dut (jakin-minez,
edo). Nafarroako telefono-zenbaki bat eman didate, eta bertakoak
(Errioxakoa dela, eta euskaraz ez dakiela esanda) esan dit salaketa hori
Eusko Jaurlaritzak jarri duela; hortaz, sakaleta Kaikuk jarri dela egia
bada, eta gainera bulegoan zegoenak pilota Eusko Jaurlaritzari pasa
badio... Elkarrizketa horretan ere, esan dit Nafarroan euskara ez dela
ofiziala eremu osoan, eta, beraz, 18. artikulu hori urratzen ari oten
diren 'Euskal Herria esnea'koak.

Bakoitzak atera ditzala bere ondorioak.

Joxemari