[itzul] Minzorroa

Jabier Zabaleta euskara a bildua oriokoudala.com
As, Ira 11, 14:27:24, CEST 2012

Beste foro batean erabili dut 'minzorro' hitza eta horren esanahiaz galdetu dit lagun batek (min sakon jarraituari esaten diogu 'minzorroa' Orio-Aia inguru hauetan; nolabait ere, min bizi, sarkor eta bat-batekoarekin kontrastea bilatuz edo).

Begira hasi eta konturatu naiz ez dagoela hiztegietan jasoa (edo nik ez dut aurkitzeko abildaderik izan).

Nahiko nuke jakin gure eskualde honetaz aparte erabiltzen ote den eta, bide batez, nola idatzi beharko genukeen (zalantza izan baitut 'minzorro' ala 'min(-) zorro' erabili).

Eskerrik asko aldez aurretik.

Ondo-ondo bizi.

Jabier Zabaleta
Orioko Udaleko euskara teknikaria