[itzul] SUM

EGIA GOIENETXEA, Gotzon gegia a bildua gipuzkoa.net
Ost, Abu 28, 18:48:45, CEST 2013

> Eusko Jaurlaritzak ematen dituen diru-laguntzei buruzko testu batean, SUM siglak agertu zaizkit, inolako erreferentziarik gabe, eta ez dut aurkitzen horien atzeko esanahia, laguntzerik bat? Hona hemen testuinguru zehatza:
>
> "la propuesta de resolución reconocía una cantidad mensual en concepto de RGI de XXXXX¤ y una cantidad mensual en concepto de SUM de XX¤"

Lehendabiziko sigla «renta de garantía de ingresos mínimos» denez, pentsatu daiteke bigarrena «subsidio de unidad monoparental» izan daitekeela. Izan ere, diru sarrerak bermatzeko errenta erregulatzen duen 147/2010 Dekretuan xedatzen da halako subsidio gehigarri bat izango dutela, kasu batzuetan, guraso bakarreko familiek. Begiratu hemen, 13.1.c) eta 13.2.b) paragrafoetan:

http://www.euskadi.net/bopv2/datos/2010/06/1003020a.pdf

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net