[itzul] Tesi baterako laguntza eske

EIZIE bulegoa a bildua eizie.org
Ast, Ots 7, 11:36:22, CET 2013

Maria Coleraren partetik doakizue hau (berak ezin).
Ikasle batek laguntza eskatu dio, eta hona ekarri dugu mezua:
--------
Faig la tesi doctoral sobre els acudits en català, però en els acudits s'hi troben molts fenòmens de multilingüisme. Un dels fenòmens que estudio són els acudits bilingües, és a dir, aquells que no es poden entendre si no se saben dues llengües. M'agradaria també tenir alguns acudits bilingües que tinguin en compte el basc. Un acudit bilingüe molt famós és aquest acudit en castellà i anglès:

- Necesito clases de inglés urgentes, pero no tengo un duro, algo que sea muy barato.
(va paseando por la calle y ve el cartel: CLASES DE INGLÉS A UN EURO)
- Esto es lo que yo necesito, estupendo.
(se va al lugar que le indica el cartel)
- Hola buenos días, vengo por las clases de inglés
- If, If, between, between!

Segur que en basc hi ha acudits que juguen amb el basc i el castellà o bé amb l'anglès, semblants a aquest de l'exemple. M'aniria molt bé si me'n poguéssiu donar algun exemple. També em semblaran interessants els acudits que siguin només un joc de paraules amb el basc, sense incloure-hi altres llengües. Eskerrik asko!
---------

Erantzuteko, helbide honetara jo: eduardabelenda a bildua gmail.com

Ondo segi,