[itzul] "Productos Lácteos Sostenibles"

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Al, Ots 18, 17:09:27, CET 2013

"Sostengagarri"ri ikusten diodan alde txarra bere kakofonikotasuna da, eta
horrek eragina izan dezake, eta ez makala, bere "jendarterakortasun"ean.

Gustatu zait, bestalde, Koldoren "eutsigarritasun"a.

Dionisio Amundarain Sarasola<dioni a bildua facilnet.es> igorleak hau idatzi zuen
(2013 otsaila 17 17:00):