[itzul] Perspectiva caballera

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
As, Urt 15, 13:10:36, CET 2013

Ez dizut asko konponduko. Baina ikusi dut nederlanderak izan ezik beste
guztiek hizkuntzara egokitzen dutela, eta batzuek beste terminoren bat
erabiltzen dutela (da; halvperspektiv; de: Halbperspektive,
Parallelperspektive; sv: snedperspektiv). Beraz, 'ikuspegi isometriko'
edo beste zerbait nahi ez baduzu, OEHn datozen 'kabalier' eta
'kaballero' erabiliko nituzke. Arazoa (?), izenak direla, eta horregatik
'kabalier ikuspegia' edo 'kaballero ikuspegia' egin beharko dela,
'ikuspegi kabalier' edo 'ikuspegi kaballero' ausartegiak (?) baztertuta.

Zalantza "Cavalieri ikuspegia" ala "cavalier ikuspegia' bada, eta
abizena ez denez, 'kabalier ikuspegia' bultzatuko nuke, etxekotuta.

Jon