[itzul] Zuzentzaile ortografikoa eta marra luzeak

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
As, Urt 22, 08:21:58, CET 2013

> Nola egin daiteke adibidez ordezkapen hau:
>
> “–ez dakit zer…” bihurtu “-& ez dakit zer…” eta “…ez dakit zer–”
> bihurtu “…ez dakit zer &-”
>
> Edozein karaktere jartzen badut hau egiten du, jakina: “-& z dakit
> zer…” eta “… ez dakit ze &-”
>
> Komodinak erabilita izango dela pentsatzen dut, baina ez dakit nola
> egiten den

Komodinak gaituta, honela egin behar duzu:

Lehenik, «—ez dakit zer» bihurtzeko:

Bilatu hau: (—)([a-z]{1;})
Ordeztu honekin: -&\2

Gero, «ez dakit zer—» bihurtzeko:

Bilatu hau: ([a-z]{1;})(—)
Ordeztu honekin: \1&-

Zuzentzailea pasata —espero dut, arazorik gabe—, atzera bihur ditzakezu,
komodinak desgaituta:

Bilatu hau: -&
Ordeztu honekin: —

Eta: