[itzul] Su festak ala su artifizialak?

GOIKOETXEA GLEZ. DE LANGARIKA, IRATXE goikoetxea_iratxe a bildua eitb.com
As, Uzt 16, 11:43:39, CEST 2013

Nik esango nuke "su festa" jai egitarauetarako izen polit edo dotoreagoa dela, eta "su artifizial", neutroagoa.
Esaterako, suok zelan egiten diren azaltzen duen artikulu honetan http://zientzia.net/artikuluak/su-artifizialak/, nekezago sartuko litzateke "su festa".

De: Inaki Inurrieta [mailto:inaki.inurrieta a bildua gmail.com]
Enviado el: martes, 16 de julio de 2013 11:35
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: [itzul] Su festak ala su artifizialak?

ZEHAZKIn izenburuko lehen forma ageri da, eta ELHUYARren bigarrena, "fuegos artificiales"en ordain.
Irudipena dut azken boladan lehen forma hobesteko joera dagoela idazle-itzultzaile jendearen artean, baina ez dut gogoan zer arrazoi eman diren kontu hau agertu denean.
Zer iritzi duzue?

--
Iņaki Iņurrieta

<http://www.eitb.tv/>