[itzul] "Ropa casual"

BiTEZ LOGOS Iñaki Arrieta terminologia a bildua bitez.com
Al, Uzt 29, 10:45:03, CEST 2013

Euskaltermen:

casual wear

- Merkataritza > Norberaren Irudia, Ile-apaindegiak eta Estetika > Janzkera-estilismoa -

eu
sporteko arropa (4)
[]

Definizioa :
Eguneroko jardunerako jantzi erosoa, kirol-jantzien diseinuan oinarritutakoa.

es
<http://www.euskara.euskadi.net/q91EusTermWar/kontsultaJSP/q91aBilaketaAction.do?ekin=FITXATIK&galderakoHizkuntza=ES&galdera=ropa%20sport&terminoTermkod=1562356&fitxatik=bai>ropa sport
fr
<http://www.euskara.euskadi.net/q91EusTermWar/kontsultaJSP/q91aBilaketaAction.do?ekin=FITXATIK&galderakoHizkuntza=FR&galdera=v%C3%AAtement%20sport&terminoTermkod=1562358&fitxatik=bai>vêtement sport

<http://www.euskara.euskadi.net/q91EusTermWar/kontsultaJSP/q91aBilaketaAction.do?ekin=FITXATIK&galderakoHizkuntza=FR&galdera=v%C3%AAtements%20de%20sport&terminoTermkod=1562359&fitxatik=bai>vêtements de sport
en
<http://www.euskara.euskadi.net/q91EusTermWar/kontsultaJSP/q91aBilaketaAction.do?ekin=FITXATIK&galderakoHizkuntza=EN&galdera=casual%20wear&terminoTermkod=1562354&fitxatik=bai>casual wear

<http://www.euskara.euskadi.net/q91EusTermWar/kontsultaJSP/q91aBilaketaAction.do?ekin=FITXATIK&galderakoHizkuntza=EN&galdera=sportwear&terminoTermkod=1562355&fitxatik=bai>sportwear
[Norbere Irudia, Ile-apaindegiak eta Estetika Hiztegia] [2009]

Iñaki
BiTEZ LOGOS