[itzul] Joseba Gabilondo...

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkar.com
Lar, Eka 8, 07:49:34, CEST 2013

... AEBn bizi den euskal idazle eta ikerlariak hauxe galdetu du (Facebook-eko nire horman):

XUXEN zuzentzailearen eguneraketa: norbaitek ba al daki noiz eguneratuko duten Xuxen zuzentzailea Euskaltzaindiaren azken hiztegiko erabaki eta korpusera? Ez dirudi egin dutenik, baina agian oker nabil. Edo inork ezagutzen du XUXEN-entzat lan egiten duen inor? EHtik kanpo bizi garenontzat interneta da gure euskal mundua.

inork erantzunik balu, helaraziko diot nik gero.

x.