[itzul] Joseba Gabilondo...

Elena Garcia Berasategi elena a bildua eleka.net
Iga, Eka 9, 08:55:34, CEST 2013

Egun on,

bai, Elhuyarren (Elekan) arduratzen gara. Momentuz deskargagarri dauden
XUXENen azken bertsioak Jaurlaritzaren orri honetan aurki ditzakezue:
http://www.euskara.euskadi.net/r59-20660/eu/contenidos/informacion/euskarazko_softwarea/eu_9567/xuxen.html

Ea bertsio eguneratuago bat laster atera dezakegun.
Ondo izan,
Elena

*Elena Garcia Berasategi*
*Eleka Ingeniaritza Linguistikoa