[itzul] EIZIEk gomendaturiko tarifak

xabier-pascual a bildua ej-gv.es xabier-pascual a bildua ej-gv.es
Ast, Mar 14, 12:16:10, CET 2013

Kontuz!!

Lehiaren Euskal Agintaritzakoek mezu hauek ikusten badituzte, arazoak
egon daitezke. Ezin da preziorik adostu, ezta iradoki ere. Lehiaren
aurkakoa da hori.

Uste dut baten batek aipatu duela lehenago.

Xabier Pascual Jimenez

Ekonomia eta Plangintza Zuzendaritza

Eusko Jaurlaritza

945 01 90 56