[itzul] Antzerki Eguneko mezua

Inaki Inurrieta inaki.inurrieta a bildua gmail.com
As, Mar 19, 18:15:49, CET 2013

Beranduko tipulak baino beranduago nator Antzerki Eguneko mezuaren kontu
honekin, baina badaezpada:

Itzulia dut Dario Foren testua, Xabierrek eta Mikelek behar baduzue.

Itzuli eta gero irakurri ditut atzeratuta neuzkan ITZULISTeko mezu pila
bat, tartean zuek trukatu dituzuenak.

Esango didazue.

--
Iņaki Iņurrieta