[itzul] Koloreak Wordfasten

Patxi Petrirena petrirena a bildua gmail.com
Ost, Mar 20, 19:02:52, CET 2013

Gotzonek azaldu du nola egokitu hori erro-errotik.

Nik esango dudana "konponbide" bat da, dena kolore berean etortzen
zaigunean (edo koloreren bat gustuko ez dugunean) bat aldatzeko.
Zuzentzeko, adibidez, dena kolore berean etortzen bazait, sorburu-testuaren
kolorea aldatu egiten dut.

Wordeko "bilatu eta ordeztu" bat egitea aski da.

BILATU:

   - testu formatua, "ezkutuko testua" (hots, sorburu-testua, memoriarekin
   itzuli delarik)
   - kolorea, "automatikoa" (normalean, edo daukana, bestela)

ORDEZTU

   - testu formatua, "ezkutuko testua" (ezkutuko izaten segitu behar du)
   - kolorea, "nahi dena" (norberaren gustura)

Gauza erraza da, eta segur aski begi-bistakoa, baina horra, badaezpada.

Ongi izan.

Patxi