[itzul] Koloreak Wordfasten

Lore Azkarate lazkarate a bildua uzei.com
Ast, Mar 21, 09:00:11, CET 2013

Egun on,

Wordfast Classic-en azkeneko bertsioek zuzenean ematen dute
sorburu-hizkuntzako segmentuen kolorea aldatzeko aukera

Orri honetatik har daitezke:
http://www.wordfast.net/index.php?whichpage=downloadpage&lang=engb

Wordfast Classic 6.03t
Wordfast Classic 5.92m

Konfigurazioan (Setup) alda daiteke kolorea

5.92m bertsioan: Konfigurazioa > Orokorra > Iturburu-segmentuaren
kolorea (Setup > General > Source segment colour)

6.03t bertsioan ere berdin : Setup > General > Source segment colour

Gainean klik bikoitza eginda, aukerak azaltzen dira

ikus:
http://screencast.com/t/QiW0wcZiNt
*

*