[itzul] Control deslizante

Josu Garate josugarate a bildua gmail.com
As, Api 1, 14:50:31, CEST 2014

Mila esker.

Izan ere, gaur Euskalterm gaizki dabil egun osoan, eta hortik ez dut
ordainik lortu.

Errea Irisarri, Alberto
(Itzultzailea:NAO/BON)<N223121 a bildua cfnavarra.es>igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko apirilak 1 14:47):