[itzul] Anjel Lertxundiren zutaBea

"IBAÑEZ SAN ROMAN, Iñaki" iibanez a bildua gipuzkoa.net
Al, Api 14, 10:36:11, CEST 2014

Begien bistan dagoena izan ohi da zailena ikusten.

Gogoan dut artikulua irakurri nuela, eta ez niola trikimailuari erreparatu.

Lotsagarria niretzat. Deformazio profesionalak berak ere huts egin zidan! Kontsolamendu bakarra, batzuetan lanetik deskonektatzen asmatzen dudala. Hala ere! Hain bistan zegoena! Nola liteke?

Zorionak Anjel Lertxundiri, eta eskerrik asko Gotzoni. Ni, berriz, "touché" ez ezik, ezpata bihotzaren barreneraino landatuta, aurrena Anjelek, eta gero Gotzonek.

Ni izan ote nintzen bakarra?

Ni izango ote naiz aitortzen bakarra?