[itzul] Wordfast

ITZULIZ ITZULPEN ZERBITZUA itzuliz a bildua euskaltel.net
Al, Abu 4, 10:15:07, CEST 2014

Ados. Elenak esandakoaren arabera, memoria hirutan garbitu behar izan
nuenez, eta izena aldatu ez nionez, .bak hori garbitu nuela.

Behar izanez gero (edo denbora-tarte bat dudanean) berriro itzuli eta
garbituko dut, itzulpena memorian baitago.

Mila esker, denoi.

Joxemari