[itzul] Xuxen eta Mac-erako word

Elena Garcia Berasategi e.garcia a bildua elhuyar.com
Al, Abu 3, 12:31:53, CEST 2015

Kaixo,

.docx fitxategiak Mac-en zuzentzeko OpenOfficerako/LibreOfficerako XUXEN
erabil dezakezu.
Hemendik eskuratu dezakezu:
http://www.euskara.euskadi.eus/r59-738/eu/contenidos/informacion/euskarazko_softwarea/eu_9567/adjuntos/XuxenIV/XUXENIV-OOO-LO4.oxt

Bestalde, XUXENen bertsio guztiak hemen kontsultatu ditzakezu:
http://xuxen.eus/versions

Gero arte,
Elena

*Elena García Berasategi*HIZKUNTZA-TEKNOLOGIEN SAILEKO ARDURADUNA /
LANGUAGE TECHNOLOGY DEPARTMENT MANAGER
<https://twitter.com/elhuyarig>
<https://www.youtube.com/user/ElhuyarFundazioa1/videos>
<https://www.facebook.com/elhuyar.fundazioa>

*e.garcia a bildua elhuyar.com* <e.garcia a bildua elhuyar.com>
Tel.: 943363040 | luzp.: 219

Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus/>
<https://www.elhuyar.eus/eu/site/komunitatea/bazkideak/elhuyarkide-izan>

Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa izan
dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du. Zu ez
bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.Ez inprimatu mezu hau
ezinbestekoa ez bada.