[itzul] harraskatu eta arraskatu

maite darceles mdarceles a bildua hobest.es
Al, Urt 26, 17:31:12, CET 2015

Kaixo,
Birgit Vanderberkeren *"Muskuiluak afaltzeko"* obraren itzulpenean
(Pasazaite, 2012) Ainhoa Irazustabarrena itzultzaileak "harraskatu"
erabiltzen du (8. orrian):

*"muskuiluak garbitzeko ur zurrusta hotzaren azpian izaten zituelako, eta
ondoren muskuiluak sakonki harraskatu, marruskatu, eskuilatu eta uretan
behin eta berriro garbitu behar izaten zituelako"*

Maite Darceles  mdarceles a bildua hobest.es • www.hobest.es •
maitedarceles.blogspot.com  [image: Facebook]
<http://www.facebook.com/maite.darceles> [image: Twitter]
<https://twitter.com/maitheda> [image: LinkedIn]
<http://www.linkedin.com/profile/view?id=50790045&trk=hb_tab_pro_top> [image:
Scoop.It]
<http://www.scoop.it/t/hezkuntza-eraldatzen-transformando-la-educacion> [image:
Hobest] <http://hobest.es>

Gotzon Egia<gegia a bildua gipuzkoa.eus> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
urtarrilak 12 16:54):