[itzul] Tulipas cuando las ven por la calle

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Uzt 15, 22:47:37, CEST 2015

On July 15, 2015 9:42:25 PM CEST, Itzuliz Itzulpen Zerbitzua <itzuliz a bildua outlook.com> wrote:
>Gau on: ezagutzen al duzue esaldi hori? Zer esan nahi du?

Esapide motaten bat bada edo aipu bat, nik ez dut ezagutzen, baina testuingurua gehixeago ezagutzea ez letorke gaizki laguntzen saiatzeko.
Esaldi osoa jakiterik badago?
Narrazio batean agertzen da? Poesia batean? Testu garaikidea da ala urte batzuk ditu? Gaia ez da Aste Santua izango, ezta?

Goraintziak,

Txopi.