[itzul] GRAL-erako laguntza

Edorta Agirre agirredort a bildua gmail.com
Al, Eka 1, 13:14:53, CEST 2015

Kaixo, Sara: sentitzen dut inkesta ez betetzea baina erretiroan nago, adinak eraginik, eta ez dut astirik izan tresna horiek sakon ezagutzeko.
Suerte eta animo. Ez adiorik,

Edorta

  ----- Original Message -----
  From: Sara Oviedo Azpiazu
  To: itzul a bildua postaria.com
  Sent: Monday, June 01, 2015 12:54 PM
  Subject: [itzul] GRAL-erako laguntza

  Kaixo:

  Sara Oviedo naiz eta itzulpengintza ari naiz ikasten Gasteizen. Nire azken urtea denez, Gradu Amaierako Lana egiten ari naiz. Horretarako, OLI tresnei buruzko inkesta bat prestatu dut eta asko eskertuko nizueke ahal duzuen guztiok erantzuten baduzue, batez ere, tresna hauek erabiltzen dituzuenok.

  Inkesta lotura honetan aurkituko duzue:

  https://es.surveymonkey.com/s/RHQ8NZN

  Mila esker aldez aurretik.

  Sara