[itzul] Nafarroa Behereko herritarak nola deitzen dira?

Bakartxo ARRIZABALAGA bakartxo.arrizabalaga a bildua orange.fr
As, Eka 9, 15:34:00, CEST 2015

Bxenabartar da gehien erabiltzen dena; EUskaltzaindiak Iparraldeko nafar eta Nafarroa Behereko ere emanak ditu Euskal Herriko lekuen izenen zerrendan.
Bakartxo

> Message du 09/06/15 14:17
> De : "Amaia Lasheras"
> A : "ItzuL"
> Copie à :
> Objet : [itzul] Nafarroa Behereko herritarak nola deitzen dira?

Pentsatzen dut Euskaltzaindiak zehaztu izanen duela, baina begira ari naiz eta ez dut aurkitzen.

Eskerrik asko.

Amaia