[itzul] Nafarroa Behereko herritarak nola deitzen dira?

Bakartxo ARRIZABALAGA bakartxo.arrizabalaga a bildua orange.fr
As, Eka 9, 15:38:56, CEST 2015

Orain heldu naiz gaiari loturiko mezu sokaren muturrera eta erantzun orotan ederrena Fernandoren hau dut. Beharrik horrelako mezuak jasotzen ditugun noizta-noizta! Milesker Fernando!
Bakartxo

> Message du 09/06/15 14:58
> De : "Rey Escalera, Fernando (Itzultzailea:NAO/BON)"
> A : "'ItzuL'"
> Copie à :
> Objet : Re: [itzul] Nafarroa Behereko herritarak nola deitzen dira?

Xalbadorrek honela kantatu zuen:

“Ene sortzeko agirietan ni naiz baxenabartarra,
titulu horrek lehen hitzean galtzen du bere indarra,
ni beheretar zendako deitu nerez banaiz orotarra,
goi ta beherik ez da enetzat, nafarro bat da bakarra”

Fernando