[itzul] Deshabitadas / Desocupadas

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Or, Eka 26, 17:27:04, CEST 2015

Jon, ziur nago ezin izan duzula Orotariko Euskal Hiztegiko sarrera hau
ezikusi:

biztandu (Lar, vEys (G), H, Bera).

Vivir, habitar. "Habitar" Lar. Cf. NeolAG: "AG, probablemente por haberlo
tomado de vEys [...] ignora que se trata de un neol. de Larramendi [...].
Se trata de uno de los pocos neols. de Larramendi que ha sido no sólo
empleado por aranistas, sino casi exclusivamente por ellos". Uretan
biztantzen diran jaki gustijak: ispela, kiskilla [...]. AG 1445. Geure
errijan sartu ta biztantzen diran arrotzak. Ib. 1631. Lur-barru guziak dire
3.121 kilometro, ta biztantzen direnak 95.000. Bera EEs 1915, 227.
[Urruti-urrutiko errietan] luzaro biztandutzea. Zink Crit 72s.

Xabier

<jon-agirre a bildua euskadi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko ekainak 26
12:45):