[itzul] Procedimiento de reintegro por alcance (contable)

martin-rezola a bildua ivap.eus martin-rezola a bildua ivap.eus
As, Mar 24, 12:08:34, CET 2015

2011ko Udal gida honetan "Irismenagatiko diru-ateratzea egiteko prozedura" erabili zen:

http://ekonomiaetazergak.gipuzkoa.eus/documents/10489/14268/IVAP+Udal+gida+2011.pdf/ae77d364-c545-4844-a35b-e2c3efd4c997

Irismenagatiko diru-ateratzea egiteko prozedura: zenbatekoaren araberako deklaraziozko judizioari dagokion prozedura zibila jarraitzen da. Aplikagarria da kontabilitateko erantzukizun posiblea bidegabe erabiltzetik sortzen denean ere.

Procedimiento de reintegro por alcance: se sigue el procedimiento civil correspondiente al juicio declarativo que corresponda en razón a la cuantía del mismo. Es aplicable también cuando el supuesto de responsabilidad contable surja de malversación.

Martin Rezola